super-inductive-system-179661_1mg (1).jp

ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΓΕΡΤΗΣ

ΥΠΕΡ ΕΠΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Η θεραπεία με το υπέρ επαγωγικό σύστημα της BTL οδηγεί σε άμεση ανακούφιση από τον πόνο σε όλα τα στάδια των διαταραχών, την επούλωση καταγμάτων, την μυοχαλάρωση, την μυοδιέργεση και την κινητοποίηση αρθρώσεων είτε πρόκειται για οξεία, είτε για χρόνια φάση.

Κινητοποίηση αρθρώσεων

Η κινητοποίηση των αρθρώσεων επιτυγχάνεται μέσω της επαναλαμβανόμενης σύσπασης των μυών που συμμετέχουν στην κίνηση της άρθρωσης. Αυτή η επαναλαμβανόμενη σύσπαση υποβοηθά την ενεργητική κινητοποίηση, η οποία οδηγεί στην αποκατάσταση της λειτουργικότητας.

Θεραπεία καταγμάτων πόρωση

Η υψηλή ένταση ηλεκτρομαγνητικού πεδίου ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στην πληγείσα- πάσχουσα περιοχή και υποστηρίζει την ανάπλαση αγγείων οστών και χόνδρων.

Μυική διέγερση

Η αλληλεπίδραση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου εντός του νευρομυϊκού ιστού έχει ως αποτέλεσμα την νευρική διέγερση και τη σύσπαση των μυών.

Μείωση σπαστικότητας

Αναχαίτιση ενός έντονου μυϊκού σπασμού , επιτυγχάνεται επηρεάζοντας το επίπεδο του νευρικού συστήματος, που ελέγχει τον μυϊκό τόνο. Αυτός ο μηχανισμός ενδείκνυται για τη θεραπεία της κεντρικής κινητικής βλάβης, στην οποία εμφανίζεται η σπαστικότητα. Νευρολογικές περιπτώσεις όπως πολυνευρίτιδες, εγκεφαλικά, ημιπληγίες, παρέσεις, σκλήρυνση κατά πλάκας κ.α. παρουσιάζουν, άμεση βελτίωση των συμπτωμάτων, από τις πρώτες κιόλας συνεδρίες.

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

1. -Μη επεμβατική, φυσική μέθοδος θεραπείας με άμεσα και εξαιρετικά θεραπευτικά αποτελέσματα

2. Απόλυτα ασφαλής μέθοδος λόγω διαδερμικής από απόσταση και χωρίς επαφή χρήσης μαγνητικών πεδίων